Мета: перевірити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета,
психології
та педагогіки.
Формат: комп’ютерне тестування або письмове тестування (20
питань: 5 – психологія й
педагогіка, 15 – предмет і методика).
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або
декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності
логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті
завдання з короткою відповіддю.
Орієнтовні
критерії оцінювання: зміст, критерії оцінювання, тривалість виконання та формат (комп’ютерний, письмовий)
конкурсного випробування визначає фахове журі у кожній номінації.
Тривалість: до 30
хвилин.
Мета: перевірити
вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах
навчального
предмета.
Формат: залежить від навчального предмета та визначається
членами фахового журі. Критерії
оцінювання розробляються членами фахових журі відповідно до формату
практичної
роботи.
Тривалість: від 30 хвилин до 1 години (залежить від навчального предмета та формату практичної роботи).
Конкурсне випробування «Майстер-клас» (20 балів).
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати
Формат: домашня
заготовка у формі міні-тренінгу «учитель –
учителю».
Аспекти, на які слід звернути увагу: знання
сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу; методично грамотне формулювання
теми майстер-класу; дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити.
Я навчу вас»; представлення власних методичних знахідок та коментування
методичної доцільності їх використання; дотримання законодавства України щодо
захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що
використовуються у ході майстер-класу; залучення учасників майстер-класу до
активної діяльності, практичне опрацювання представлених методів та прийомів
роботи.
Тривалість: до 30
хв., відповіді на питання журі до 5
хв.
Орієнтовні
критерії оцінювання: актуальність
теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість
набуття учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних
освітніх розробок та напрацювань; застосування методів активізації аудиторії,
інтерактивних методів; доцільне застосування мультимедійних засобів;
оригінальність проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з
аудиторією; предметна культура; володіння державною мовою; дотримання часового
регламенту.
Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок.
Тривалість:
45 хв. для кожного учасника.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з
усієї чинної навчальної програми відповідного предмета; розподіл тем серед
конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Аспекти, на які слід звернути увагу: використання у
ході уроку технологій, методів, прийомів, про які заявлено в інформаційних
картках та презентовано під час попередніх конкурсних випробувань; формування
ключових і предметних компетентностей; мотивація учнів до самостійної
навчальної діяльності; оптимальне співвідношення індивідуальної й групової
роботи учнів; доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій,
організаційних форм; дотримання часового регламенту.
Орієнтовні
критерії оцінювання: володіння
дидактичними та фаховими знанням, навчальним матеріалом; науковість та доступність викладення навчального
матеріалу; досягнення мети й завдань уроку; дотримання архітектоніки уроку;
відповідність методів, форм, прийомів роботи, засобів навчання завданням уроку
і змісту навчального матеріалу, їх оптимальне поєднання; доцільність
використання інноваційних педагогічних технологій, ІКТ; активізація
пізнавального інтересу учнів; організація самостійної діяльності учнів;
індивідуальний та диференційований підходи до учнів; реалізація діяльнісного
підходу; наявність завдань, пов’язаних із формуванням ключових і предметних
компетентностей; реалізація міжпредметних зв’язків, формування цілісності
знань; психологічний та виховний аспекти уроку; зміст, форми, доцільність,
диференційованість та обсяг домашнього завдання; володіння державною мовою,
дотримання культури мовлення педагога та учнів; особистісні якості вчителя.
.
Цікава, осучаснена форма проведення.
ВідповістиВидалитиВсе чітко і зрозуміло.
ВідповістиВидалити