Конкурсні випробування І туру



Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності» (20 балів).
Мета: перевірити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета,

психології та педагогіки.

Формат: комп’ютерне тестування або письмове тестування (20 питань: 5 – психологія й педагогіка, 15 – предмет і методика).

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Орієнтовні критерії оцінювання: зміст, критерії оцінювання, тривалість виконання та формат (комп’ютерний, письмовий) конкурсного випробування визначає фахове журі у кожній номінації.

Тривалість: до 30 хвилин.

Конкурсне випробування  «Практична робота» (20 балів).
Мета: перевірити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах

навчального предмета.

Формат: залежить від навчального предмета та визначається членами фахового журі. Критерії оцінювання розробляються членами фахових журі відповідно до формату

практичної роботи.

Тривалість: від 30 хвилин до 1 години (залежить від навчального предмета та формату практичної роботи).

Конкурсне випробування «Майстер-клас» (20 балів).
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати

власний досвід учасникам майстер-класу.
Формат: домашня заготовка у формі міні-тренінгу «учитель учителю».

Аспекти, на які слід звернути увагу: знання сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу; методично грамотне формулювання теми майстер-класу; дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»; представлення власних методичних знахідок та коментування методичної доцільності їх використання; дотримання законодавства України щодо захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у ході майстер-класу; залучення учасників майстер-класу до активної діяльності, практичне опрацювання представлених методів та прийомів роботи.

Тривалість: до 30 хв., відповіді на питання журі до 5 хв.

Орієнтовні критерії оцінювання: актуальність теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних освітніх розробок та напрацювань; застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів; доцільне застосування мультимедійних засобів; оригінальність проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з аудиторією; предметна культура; володіння державною мовою; дотримання часового регламенту.

          
Конкурсне випробування «Урок»  (50 балів).
          Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок.
Тривалість: 45 хв. для кожного учасника.

Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми відповідного предмета; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Аспекти, на які слід звернути увагу: використання у ході уроку технологій, методів, прийомів, про які заявлено в інформаційних картках та презентовано під час попередніх конкурсних випробувань; формування ключових і предметних компетентностей; мотивація учнів до самостійної навчальної діяльності; оптимальне співвідношення індивідуальної й групової роботи учнів; доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій, організаційних форм; дотримання часового регламенту.



Орієнтовні критерії оцінювання: володіння дидактичними та фаховими знанням, навчальним матеріалом; науковість та доступність викладення навчального матеріалу; досягнення мети й завдань уроку; дотримання архітектоніки уроку; відповідність методів, форм, прийомів роботи, засобів навчання завданням уроку і змісту навчального матеріалу, їх оптимальне поєднання; доцільність використання інноваційних педагогічних технологій, ІКТ; активізація пізнавального інтересу учнів; організація самостійної діяльності учнів; індивідуальний та диференційований підходи до учнів; реалізація діяльнісного підходу; наявність завдань, пов’язаних із формуванням ключових і предметних компетентностей; реалізація міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань; психологічний та виховний аспекти уроку; зміст, форми, доцільність, диференційованість та обсяг домашнього завдання; володіння державною мовою, дотримання культури мовлення педагога та учнів; особистісні якості вчителя.
.

2 коментарі: